Nije istina da ako nešto strašno želiš...

Kada nešto strašno želim
da pronađem
da se desi
da pogledam
da saznam
da provjerim
...
bezobrazno su veće šanse da će se dogoditi sve ono ostalo, ali nikako ne i ono na šta sam se svom snagom fiksirala i iščekujem li iščekujem i želim i želim najviše na svijetu.

I zato od večeras imam namjeru apsolutno ignorisati svoju želju, ne dati joj ni najmanji znak pažnje, ma ni trunčicu trunčice. Baš me briga šta će biti od nje, ja ću raditi svoje, a želja neka radi ono u čemu je najbolja. Pa ćemo vidjeti ko će izvući deblji kraj.

Comments

  1. Ista sam ti... Želim želim želim, a ono neće. I onda kuliram :D.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=DMQbzLrvwlE&feature=fvwrel

    ReplyDelete
  4. sta ja ovo radim s komentarima? htjela sam ubaciti ovu pjesmu :)

    http://www.youtube.com/watch?v=DMQbzLrvwlE

    ReplyDelete
  5. ja mislim da kada covjek nesto zaista zeli to se i ostvari mozda ne u tom periodu u kojem to ocekujes ali se ostvari :))

    ReplyDelete
  6. uSvijetu - ali ja bih da mi se želja ostvari sad dok je aktuelna. :-) Kasnije, kada se okolnosti i emocije u mojoj glavi promjene, onda to više nije ispunjena želja, nego okolnost.

    fantasticna - oo da, prava pjesma uz ovo raspoloženje.

    marsovka - ma svi mi to tako, kuliramo i čekamo. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju