Reci mi riječ

Uz ljubav prema pisanju, najčešće ide i ljubav prema stalnom otkrivanju novih, nepoznatih riječi iz različitih jezika. 

Malo ko kupuje rječnike iz zadovoljstva i želje da sjedne tokom vikenda i iščitava redove i redove stranih riječi i njihovih značenja. Radeći upravo to, ponekad naletim na riječi koje me posebno fasciniraju svojom ljepotom. Neke riječi su lijepe vizuelno, neke s obzirom na izgovor, neke zbog značenja, a ponekad se desi jedna koja ispunjava gotovo sva tri kriterija kao što je riječ saudade.

Večeras sam se sjetila jedne koju možda već znate, ili ste barem za nju čuli. Osim toga nalazi se u Ginisovoj knjizi rekorda kao "najsažetija riječ," i uz to je vjerovatno sigurno jedna od težih za izgovoriti, a i jedna od najkomplikovanijih za prevesti. Zbog svega toga zaslužuje mjesto u najljepšim rječima, jer je meni ljepota uvijek povezana uz kompleksnost ukupne strukture nečega.

Njeno značenje ste proživjeli barem jednom do sada, a za naredni put imate i riječ kojom to iskustvo možete obilježiti.

Mamihlapinatapai is a word from the Yaghan language of Tierra del Fuego. It means "the wordless, yet meaningful look shared by two people who both desire to initiate something but are both reluctant to start."




Comments

  1. Znam ovu riječ, i na papiru/ekranu i u životu...

    ReplyDelete
  2. Znam taj osjećaj, a sad znam i riječ :) Hvala :*

    ReplyDelete
  3. ih, sta sam se mamihlapinatapai-la u zivotu... :)

    ps. dijelim ljubav prema rijecima :)

    ReplyDelete
  4. M - kvalitetna dakle.
    N - molim. :-)
    F - znala sam da nisam jedina ovdje. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak