Do it like a dude

Nikada u životu nisam bila tip djevojke koja prati, nazovimo ih, ženske trendove. Ni u periodu mladosti i tinejdžerskih dana, a ni danas. Nijednom do sada nisam kupila nijedan ženski časopis. Čak ni za plažu. Sav moj kontakt sa ženskim časopisima je striktno ograničen na periode u čekaonicama. Ne sjećam se da sam i u jednoj drugoj prilici neki držala u ruci. Na isti način, nikada nisam imala mobitele druge boje do crne (zapravo svi moji mobiteli su bili isključivo namjenjeni muškim kupcima što je bilo vidljivo po svim mojim muškarcima iz blizine koji su stalno hvatali priliku da spuste svoje muške šape na njih i čeprkaju po njima), bilo mi je čak uvrjedljivo kada mi prodavač pokaže neki pink mobitel i naglasi kako je to posebna seksi linija mobitela namjenjena za žene, i koji čak, možeš misliti, imaju i opciju praćenja mentrualnih ciklusa. Tada mi je prolazilo kroz glavu, je li stvarno ima toliko žena, kojima je to na listi poželjnih karakteristika kod kupovine mobitela, ili u tim kompanijama rade kompletni idioti koji apslutno nemaju nikakvu vezu sa stvarnošću života jedne žene i onoga što ona traži u mobilnom aparatu. 
Zapravo, da budem iskrena, ne samo da nisam pratila ženske trendove, bilo putem časopisa, ili emisija namjenjenih ženama, a evo danas i web stranica, nego upravo suprotno, sve ono što je bilo namjenjeno muškoj publici, pronašlo je u meni konzumenta. Zašto? Pa prije svega, za muškarce se nikada ne pretpostavlja da ih zanima boja i vođenje bilo kakvog ciklusa, prilikom kupovine mobitela. Iako i takvih muškaraca ima, oni su ipak zanemariva manjina i ne diktiraju takvu vrstu besmislenih pojava na tržištu. S druge strane, sva sredstva informisanja za muškarce su mnogo realnija i praktičnija jer se opet generalizira kako su svi muškarci realni i praktični više nego su to žene. O tome koliko su besmislene te generalizacije, govori upravo činjenica, da po njima ja uvijek ispadnem muškarac. A kako se ja ne zamaram etiketama, ni rodnim ni nekim drugim, meni nije nimalo strano kupovati stvari namjnjene muškarcima. Evo naprimjer, obična crna rolka košta na ženskom odjelu duplo više od takve iste na muškom odjelu. Isto je sa šorcevima, majicama, džemperima, hlačama i tako unedogled. Samo mi žene znamo zašto je to tako.

Što je još interesantnije za sve ovo vrijeme razvoja muškarca u meni, ništa nisam propustila. Nijednu bitnu poruku, poentu, tajnu života koja je namjenjena isključivo ženama. Zapravo, nedavno me jedna prijateljica baš lijepo nasmijala izjavom da ju podsjećam na neku djevojku sa sarajevo-x foruma, koja ima odgovor na sve. Znam da je to, dolazeći od nje, više bilo u negativnom smislu, nego u pozitivnom, ali znajući da me ta moja prijateljica imala na brzom biranju u svakom slučaju kad joj je zatrebala pomoć i savjet gdje, šta i kako, od zubara, ginekologa, kozmetičara, doktora, bravara itd. nisam se osjetila ni trunke uvrijeđenom.

I za kraj, reći ću samo, da nema te ženske web stranice, koja bi meni mogla zamjeniti moj The Art of Manliness
Usput, za sve vas koji imate problem sa pretjerivanjem na internetu nauštrb vaših radnih zadataka, obavezno pročitati How to Quit Mindlessly Surfing the Internet and Actually Get Stuff Done.


Comments

  1. kao dijete sam citala pisane kaubojske romane :)

    cool link :)

    ReplyDelete
  2. Kaubojski romani... Maštovito štivo sigurno.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju