No wow

Ne razumijem. Nisam razumjela ni poslije utakmice s Portugalom, nisam razumjela ni jučer prije koncerta. Tu potrebu ovog naroda da pljuje, da pljuje i onoga koga je do jučer veličao do zvijezda i onoga što sigurno ne zaslužuje da ga s ove strane Drine iko pljuje. Ne slušam Balaševića, nije moj đir, nisam bila na koncertu, pa opet, ne razumijem vas prijatelji moji, kako imate obraza, nakon svega, da po njemu pljujete.



Ne nalazim više ono wow. Ni u ljudima, ni na ulicama ovoga grada. I žao mi je, jer sam ga zbog toga voljela.

Comments

  1. Ljudi pljuju jer se tako osjećaju 'posebnim', iznad tog koga pljuju...
    Ljudi, mnogi, samo tako mogu da prežive... da se osjećaju živima... kada druge 'spuštaju'. :/
    Pobijediti tu 'crtu' u sebi znači postati dobar čovjek :)

    ReplyDelete
  2. Nema tu ništa lično prema metama pljuvanja, jer ti što pljuju, u svemu mogu naći razlog za to, kada hoće, čak i kad razloga uopće nema, kao u ovom slučaju. Žao mi ih je, jer ne znaju uživati, i što kvare gušt onima koji znaju.

    ReplyDelete
  3. Ma jadno, fakat više. Nemam komentara, uvijek isto... Ljudi su uistinu čudna sorta...

    ReplyDelete
  4. Meni je drago bilo što sam na forumu čitala da su ljudi Balaševićem zadovoljni (pljuju po organizaciji - nađe se uvijek nešto, ha ja). Ali eto, da je organizacija valjala, možda bi se i po njemu šta pljucnulo.

    ReplyDelete
  5. Mene je iznenadila ova moja raja sinoć. Nisam očekivala takve priče, barem ne od njih.
    Od ostatka svijeta me malo šta još iznenadi.

    ReplyDelete
  6. a na šta su konkretno imali zamjerku? meni je lično bilo malo dosadno, ali daleko od toga da zbog toga trebam pljuvati čovjeka. on mi je i dalje super al eto koncert mu je bio malo dosadan. toliko

    ReplyDelete
  7. to je sada u trendu da se po svjemu pljuje... na zalost!

    ReplyDelete
  8. Tratincice - nisam mislila na zamjerke na koncert. Kažem nisam bila, pa takve zamjerke ne bih mogla ni ocijeniti jesu li utemeljene ili nisu, a nisam ih ni čitala. Govorim o pljuvanju općenito na lik i djelo tog čovjeka, od strane ljudi koji ne vole njegovu muziku i na jedan, po meni, ružan način to iskazuju.

    ReplyDelete
  9. Kaza - a znam ja to, ali mislila sam da u ovim nekim godinama, ti ljudi odrastu.

    Centaurea - vjerovatno je to tako. Mislim, znam da ovo nije nikakvo otkrivanje tople vode. Mene su iznenadili ti moji neki prijatelji s kojima sam sinoć bila u kontaktu i način na koji su oni doživjeli taj koncert i dolazak/prijem Balaševića u Sarajevo, a uopšte ne znam šta su to imali doživljavati negativno ili pozitivno, kad ih se taj isti Balašević ne tiče. Isto kao i ja, niti ga slušaju, niti prate.

    Eva - taman pomisliš da ih razumiješ, a kad ono bum. Niđe veze bomba. :D

    uSvijetu - pa da, trend. To je to.

    ReplyDelete
  10. Kakve zamjerke?
    Ma svi su hipsteri.

    Mene je naljutila organizacije koncerta, a ostalo je bilo ono što je BiH dugo čekala :)

    ReplyDelete
  11. "Na šta smo mi spali, kad nam je događaj godine dolazak Balaševića."

    Ili ljudima smeta što ga je dočekao gradonačelnik.

    Itd. da sad ne citiram i pojedine blogere. Ispast ću tračara. :-)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. ja sam počela gledati seriju the walking dead. apokalipsa, zombiji end šit. žao mi je što je to serija, a ovo život, a ne obratno.
    (komentar iz drugug pokušaja. bravo ja.)

    ReplyDelete
  14. Ja taman sebi skidam novu epizodu.
    Ne znam vala, falilo bi mi štošta, kupatilo, struja, topla voda, madrac, računar, četkica i kaladont, mašina za veš. Nisam ja za apokalipse. :(

    ReplyDelete
  15. i ti gledaš? to! :)
    falila bi mi palica i kakvo vatreno oružje. al' kontam da bih se već snašla.

    ReplyDelete
  16. Nego šta. Jedna od rijetkih koje pratim u zadnje vrijeme. :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts