Jörð


"If you can't be in awe of Mother Nature, there's something wrong with you." - Alex Trebek

Comments

  1. Baš sam danas uživala u jesenjem lišću <3

    ReplyDelete
  2. Nigdje u mitologiji se ne spominje neki otac priroda. :D

    ReplyDelete
  3. Ja gradim početke neke nove mitologije.

    ReplyDelete
  4. Obožavam jesen. Suhu jesen. Kad bi samo moglo biti bez kiše... potpisala bih da mi jesen bude ovakva kao na slici do kraja života. :D

    ReplyDelete
  5. Pa, moram priznati, ni meni ne bi takva jesen smetala. Mogla bih potpisati da živim negdje s prohladnom jesenjom klimom, blizu planina da zimi imam gdje na skijanje. :D

    ReplyDelete
  6. mogla bih i ja potpisati zivot na moru, evo sad pa sad :)

    ReplyDelete
  7. More prepuštam moroljupcima bez ikakvih problema. Tamo kad me reuma spuca i ja ću se zaputiti do moreta da se banjam u plićaku. :-)

    ReplyDelete
  8. potpuno se slazem sa @raskoljnikovom !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts