I guess not



Sanjala sam te prošli vikend. 
Ma daj. Kako si me to sanjala?
Ružno sam te sanjala. I sebe sam ružno sanjala s tobom.
Sanjala sam da smo zajedno otišli u Australiju. Plaža, piće u hladu, kupanje, ronjenje uzduž Velikog koralnog grebena, delfini, milina. A onda smo pošli negdje u buš (što bi 'no rekli bušmani). Zemlja je usput bila suha, crvena i pusta. Pričali smo, smijali se. I do tog dijela je sve bilo uredu. A onda su nas napale zmije. Male, crvene, sitne zmije. Boje zemlje. Nismo ih vidjeli dok nije bilo kasno. Ja sam imala čizme, ali ti si bio u patikama. Izujedale su te. Bile su to agresivne male napasti. Mene su isto napale, ali nisu me uspjele ujesti. Uglavnom, ti si dušo bio otrovan i onda sam te nosila nazad na plažu da ti zovem hitnu. Ali napale su nas ponovo. Ovaj put nekakve gadne i crne. Opet su tebe izujedale i onda smo trčali, a one su nas progonile. Ti si izgledao napola mrtvo, ja sam te vukla i tako. Probudila sam se napokon.
Pa dobro, nećemo u Australiju.

Comments

  1. to je taj san :). kažu da je zmija neprijatelj. ne vjerujem u takva tumačenja sna, ali očito je da se bojiš za nekoga. a i to da je bolje da ne idete u australiju :D.

    ReplyDelete
  2. Da to je taj san. Skratila sam za potrebe bloga. :D
    Ne vjerujem ni ja tim tumačenjima i sanovnicima, ali moram priznati da mi se jučer desila jedna takva nevolja, toliko gadna da ću naredne dvije godine ispaštati. Ne znam imali veze sa ovim snom ili nema, ali ako i ima onda se nadam da je ovo jedina nevolju koju je taj san predvidio. Ionako sam sasvim dovoljno u belaju. :s

    ReplyDelete
  3. Rekoh ti da je dovoljno što vidiš Australiju na slikama :~)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts